Wsparcie techniczne
Wsparcie techniczne oferowane jest zarówno na etapie wdrożenia jak i w ramach opieki serwisowej.
W trakcie realizacji projektu gwarantujemy doradztwo merytoryczne, tak aby produkt w pełni przystosować do indywidualnych potrzeb. Proces efektywnego wdrażania rozwiązania w przedsiębiorstwie nie jest możliwy bez intensywnych szkoleń pracowników i indywidualnych konsultacji technicznych. Dzięki ścisłej współpracy na linii ekspert-klient rozwiązanie wdrażane jest szybko i w pełni odpowiada wymaganiom założonym w projekcie.
Po zakończeniu wdrożenia w ramach autorskiej opieki serwisowej zapewniamy:
- konsultacje eksperckie i wsparcie techniczne
- doraźną pomoc dotyczącą użytkowania zakupionej wersji systemu
- aktualną wersję systemu (możliwość wymiany posiadanej wersji na nową)
- wprowadzenie uzgodnionych modyfikacji do systemu
- doradztwo merytoryczne, organizacyjne i techniczne.